Milles sesineb hea disaini olulisus?

Alati võib firmaomanik oma nimetähtedest pliiatsiga paberinurgale logo kombineerida, telefoniga kiirelt klõpsatud pildid kodulehele ja Facebooki üles riputada ning veidi paksemale paberile ise oma visiitkaardi trükkida. Kuid kas see nii ka toimib?

Täna, sellises kirevas maailmas on konkurents tihe ning silmapaistmiseks on vaja midagi enamat. Just, silmapaistmiseks. Kogu selle infomüra sees on vaja kuskilt vahelt olla nähtav. Ühtlasi aitab kaasa hea visuaalne pool suunata sihtgrupp vajalikku kohta, mis omakorda toob kaasa eesmärgi saavutamise. Tundub loogiline?

Paljud tooted on hästi pakendatud ning teenused ahvatlevalt reklaamitud. Kui suurt mõju avaldab väline ilu? Julgeks väita, et suurt. Ehkki me ei mõtle sellele igapäevaselt aga siiski on väline pool esimene, mida märkame. See on ligitõmbe allikas. AGA, ilus välja nägemine ei pruugi veel hästi toimida.

Siin mängib rolli läbimõeldud lahendus. Heale disainile on kohane õige suhestus sihtrühma ning keskkonnaga.

Nüüd jõudsime selleni, et kena väljanägemine ning hästi töötavus peaks viitama omakorda kasutusmugavusele. Mida kasutajasõbralikum on materjal, seda rohkem inimesi jõuab soovitud tulemuseni.  Ning seda nimetatakse eesmärgiks. 

Ärilise poole pealt lähtudes – tee head asja, ole nähtav ja jää meelde!

Nüüd tekkis mõte, et vajad ettevõtte jaoks bännerit, logo, visiitkaarti või veel midagi suuremat?

Hea mõte! Visiitkaardid, logod ja bännerid – soovituslikud, miks mitte ka kohustulikud elemendid ettevõtte turundamisel. Millised lahendused, millises keskkonnas tänapäeval paremini mõjuvad, on meil teada. Samuti on teadagi, et elutempo kipub kiire olema, seetõttu soovime jätta rohkem aega firmaomanikule muude kohustustega tegelemiseks, vältimaks sattumist suurde segadusse ja tulemuseni jõudmata palju aega kulutada. Siinkohal võtame disainilahendused enda kanda, lubame jõuda kiire ajaga soovitud tulemuseni.

Et kõik sujuks takistusteta, mõtle eelnevalt läbi:

  • Visioon ehk eesmärk
  • Teksti- ja pildimaterjal
  • Tähtaeg
  • Eelarve

Kui Sul sähvatas idee, ettepanek või küsimus, kirjuta meile!

 

 

blogi_1 blogi_2