Aasta algus on suurepärane aeg rääkida trendidest. Kui eelmist aastat jäi kroonima selfiede buum, siis selleks aastaks nähakse ette tormilist rabelemist, ärevust ning muretsemist iseenda ja maailma pärast, kirjutab Idea Groupi Eesti juht Eha Talvist.

Tehnoloogia ülemvõim – keegi ei kahtle, et erinevad nutividinad ühendavad meid ja toovad virtuaalselt kokku. Samas füüsiliselt aga hoopis eraldavad. Mõnus telekaõhtu perega tähendab sisuliselt seda, et iga pereliige on oma toas oma ekraaniga. Või kui ka kõik on ühes füüsilises ruumis, siis oleme ikkagi erinevates psühholoogilistes ruumides – kes teleka kõrval tahvliga, kes nutitelefoniga sotsiaalmeedias. Tehnoloogia areng on meid siiani toonud ja kannab samal rajal edasigi, kuid kas poleks aeg luua uus põhjus, mis meid tagasi päriselt kokku tooks? Kes on valmis algust tegema?

Nutistumine ja äpistumine – tark ja haritud olemine on moes olnud kogu aeg, selles ei ole midagi uut, kuid nutikate asjade ja vahendite kasutamine on midagi muud. Nutitelefon ja -kell on juba üldsusele teada, edasi võiks liikuda värvi vahetavate kangaste juurde või võtta jalanõud, mis suunavad kandja soovitud sihtpunkti suunas või külmikud, mis teavad, mida poest on juurde vaja, ning mida saab omakorda kontrollida appi abil. Nutistumine on kindlasti eeliseks igale brändile seni, kuni nutikuse tagant paistab välja ka reaalne innovatsioon, mis aitab igapäevaelu paremaks, lihtsamaks ja mugavamaks muuta. Iga asja jaoks on olemas oma app. Kuidas teada saada, mis lugu mängib – Shazam; kust saada lähim takso – Uber, Taxify; kust leida kohtingukaaslane – Tinder jpm. Ilmselt on olemas app ka selle jaoks, mis õpetaks, kuidas korralikku appi teha.

Loe artiklit edasi: http://www.bestmarketing.ee/uudised/2016/01/08/trendid-aastaks-2016

Allikas: http://www.bestmarketing.ee/